Informasjon om banken og koronaviruset

Vi følger til enhver tid retningslinjene fra Folkehelseinstituttet og Helsedirektoratet for å bidra til å begrense virusspredningen.

Vi opprettholder normal drift så langt det lar seg gjøre og er tilgjengelig på e-post eller telefon dersom du har behov for å kontakte oss. Vi anbefaler at du sender oss en e-post så svarer vi på henvendelsen din så raskt som mulig.

Du har alltid full oversikt over kundeforholdet ditt i nettbanken og kredittkortappen. Her kan du løse mesteparten av behovene dine, som for eksempel å sperre og bestille nytt kort.

Lån og avdragsfrihet
Dersom du er i en situasjon der hele eller deler av inntekten din har falt bort som følge av permittering, kan du søke om avdragsfrihet i nettbanken under "Gjør endringer". Vi kan i enkelte tilfeller tilby inntil 3 måneders avdragsfrihet gjeldende fra neste faktura vi sender deg. Last opp kopi av permitteringsvarselet når du søker.

Kredittkort
Vi har fullt fokus på å sikre at alle betalingstjenester fungerer som normalt. Ditt kredittkort fra BRAbank er tilknyttet VISA-nettverket og alle tilknyttede tjenester fungerer som normalt.

Sparekonto
Du har full tilgang på din sparekonto og dine sparepenger hele døgnet gjennom bankens nettbank. Alle overføringer kan gjøres som normalt.

Betalingsforsikring
Har du betalingsforsikring på lånet ditt og blir syk eller permittert slår forsikringen inn etter 30 dager. Det vil si at du kan vente inntil 30 dager med å registrere forsikringskravet for akkurat nå er det stor pågang hos vår samarbeidspartner AXA.

Har du spørsmål knyttet til reiseforsikringen?
Dersom du har spørsmål om reiseforsikringen din så kan du kontakte forsikringsselskapet Tryg på telefon 915 04040 og ved behov kan du melde skade her: tryg.no/meld-skade/reiseskader

 

I vår FAQ finner du svar på de vanligste spørsmålene