Klager

Vi i BRAbank ønsker å ha fornøyde kunder, og ønsker å løse eventuelle floker hvis du som kunde ikke er helt fornøyd.

I første omgang ber vi deg ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan gjøre vårt ytterste for å løse utfordringen snarest.

En eventuell skriftlig klage bør være så konkret som mulig, og inkludere all relevant dokumentasjon. Klagen kan sendes på epost til klage@brabank.no eller i posten til:

BRAbank ASA
Att: Klageansvarlig
Postboks 4126 Sjølyst
0217 OSLO

Når vi har mottatt klagen din, vil du få en skriftlig bekreftelse og en indikasjon på forventet behandlingstid. Denne bekreftelsen sender vi deg senest én uke etter at klagen er mottatt. Alle klager besvares skriftlig av oss, og alle utfall vil bli forklart.

Opplever du som kunde at du ikke er enig i vår behandling av saken, kan du ta den videre til Finansklagenemnda. Nemnda er et uavhengig klageorgan som behandler tvister mellom banken og kunden.

Finansklagenemnda
Postboks 53 Skøyen
0212 Oslo
Tlf: 23 13 19 60